Nowy sposób na tani kredyt ??

Kredyty mieszkaniowe - spytaj innych gdzie najtaniej? najkorzystniej? podziel się doświadczeniami

Nowy sposób na tani kredyt ??

Postprzez Susenior » 2011-05-06, 12:14

Witam,

Chciałbym wreszcie mieć swoje własne lokum ale brakuje mi trochę
pieniędzy.
Potrzebuję pomocy w sprawie kredytu ..co sądzicie o serwisie

Słyszałem że to serwis, na którym wystawiasz swój kredyt na aukcje. Podajesz swoje oczekiwania co do kredytu – rodzaj, kwota kredytu, okres spłaty i waluta. Zostaje ona przekazana do instytucji finansowych biorących udział w licytacji i przesyłają Ci swoje propozycje. Wybierasz najlepsza dla siebie ofertę, która ponadto możesz jeszcze negocjować. Dzięki takiej procedurze możliwe jest uzyskanie kredytu na lepszych warunkach niż przy wizycie w banku.Czy to możliwe i bezpieczne proszę o wskazówki.To moja pierwsza pożyczka i jestem zielony w tym temacie.


Pozdrawiam,
Susenior
 
Posty: 1
Dołączył(a): 2011-05-06, 12:10

Postprzez majkelpb » 2011-06-30, 14:58

Owszem, jest to też jakaś opcja, jednak często lepsze warunki możesz sam wynegocjować w banku. Wystarczy, że znajdziesz sobie bank z najlepszymi warunkami i podpiszesz z nim wstępną umowę kredytową a następnie udasz się do kolejnych banków negocjować warunki kredytu. Jeśli bank zobaczy, że inny bank udzieli Ci kredytu na lepszych warunkach są bardziej skłonni do negocjacji.

--
majkelpb
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2011-06-30, 14:38

Postprzez Słonko » 2011-07-29, 15:19

Jeśli kupujesz nowe mieszkanie - od developera, to np . Piekut Development współpracuje z domem kredytowym Notus.
Ponieważ w jednym miejscu kupujesz mieszkanie i bierzesz kredyt - siłą rzeczy jest taniej :) Takie 2w1 :)
Słonko
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2011-07-22, 12:12

Postprzez arki71 » 2011-08-19, 11:29

można też skorzystać z jakiejś dobrej porównywarki internetowej. Ja osobiście polecam eBrokera.
http://kredytyonline.ebroker.pl/kredyty-hipoteczne.html