PROSZĘ POMÓŻCIE, UMOWA Z BIUREM NIERUCHOMOŚCI

Mieszkania, domy, działki - tutaj możesz porozmawiać z innymi użytkownikami o wszystkim nt. nieruchomości

Moderator: Latos

PROSZĘ POMÓŻCIE, UMOWA Z BIUREM NIERUCHOMOŚCI

Postprzez numerouno1978 » 2006-07-23, 10:03

Witam wszystkich.

Na wstępie chciałbym wytłumaczyć iż nie znam się na prawie, moja wiedz ogranicza się do minimum i stąd teraz mam mały kłopot, Bardzo proszę o pomoc i wiem że wy znacie sie bardzo dobrze i znacie różne kruczki. Chodzi o to że z żoną chcemy kupić mieszkanie na kredyt. Znalazlem jedno z mieszkań które nam sie spodobało, poszliśmy je obejrzeć po czym pani z biura nieruchomosci dał tylko mi do podpisania jakies pismo, żuciłem na nie okiem i wydalo mi oki ale pozniej okazalo sie ze jest tam napisane ze jesli kupie mieszkanie ktore ogladalem od kogos innego niz ta agencja to jestem zobowiazany do zapłaty kary w wysokości 2,9% czyli tyle ile bierz agencja za pośrednictwo. Ale dwie godziny później znalazłem ogłoszenie tego samego mieszkania ale 25tyś taniej. Proszę pomóżcie mi jak mogę ominąć tą karę jeśli kupiłbym to mieszkanie inna drogą, przez inne biuro nieruchomosci lub od właściciela mieszkania. Podejzewam ze mieszkanie sprzedaje osoba która kupiła je taniej od developera a teraz jak termin oddania budynku ulega końcowi chce je sprzedac ale mi to nie przeszkadza, chodzi tylko o to zeby w jakis sposób kupić tto mieszkanie ale nie od biura nieruchomości które mi je pokazywalo. 25 tyś zł to dla mnie bardzo duż. Czekam na pomoc. Pozdrawiam i z góry dziekuje za wszelaką podpowiedz
numerouno1978
 
Posty: 1
Dołączył(a): 2006-07-23, 10:01

Postprzez ma_bichu » 2006-07-24, 13:45