Mieszkanie parter/ sciany

Mieszkania, domy, działki - tutaj możesz porozmawiać z innymi użytkownikami o wszystkim nt. nieruchomości

Moderator: Latos

Mieszkanie parter/ sciany

Postprzez sebek131 » 2018-03-14, 11:11

Witam

Na poczatku dodam, że jestem laikiem. Jadę jutro ogladac mieszkania, śpieszyc mi się nie spieszy. Zostały tylko mieszkania na parterze. Wysokim parterze. Co sadziecie o takim rzucie mieszkania, jedna sciana była by zlikwidowa między kuchnia a pokojem, mieszkania jeszcze nie widziałem, nie mam noża na gardle. Chce poznac wasze zdanie

Obrazek
sebek131
 
Posty: 1
Dołączył(a): 2018-03-14, 11:03

Re: Mieszkanie parter/ sciany

Postprzez pooska » 2018-03-31, 18:25

Nie radzę zmieniać w pokojokuchnię, zauważ że niesamowicie dużo mieszkań ma teraz takie rozwiązanie a w przyszłości jeśli będziesz chciał wynajmować to to zadziała na minus, zresztą szczerze mówiąc ‚samemu’ nie radzę wymyślać maksymalizacji użytkowania powierzchni, sama mam małe mieszkanko trochę powyżej 35m ale zatrudniłam projektantów z trójmiasta, ITO Design, żeby mi jak najbadziej pomogli w ‚użytkowalności; mojego mikro miejsca i wyszło ekstra. Jasne mogłoby być większe ale przynajmniej mam przemyślane M2 :)
pooska
 
Posty: 1
Dołączył(a): 2018-03-31, 18:25

Re: Mieszkanie parter/ sciany

Postprzez Boguslawa44 » 2018-05-14, 20:08

Może nie robi pod najem tylko pod siebie? :)
Boguslawa44
 
Posty: 1
Dołączył(a): 2018-05-14, 20:07

Re: Mieszkanie parter/ sciany

Postprzez Zozoll » 2018-10-26, 04:34

Witam,
Ogólnie układ nie jest zły, a jeśli wprowadzisz w czyn wyburzenie ściany pomiędzy kuchnią a jednym z pokoi, to będzie idealny. Radę jaką mogę Ci dać, to że przy remoncie mieszkania, nawet wynajętego warto zaopatrzyć się w dobre materiały i narzędzia budowlane, min. takie jak np. agregat malarski, który można zakupić na www.artbud.pl. Z czystym sumieniem mogę ci polecić firmę.
Zozoll
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2018-10-21, 10:51


Powrót do Nieruchomości - dyskusje ogólne